fredag 20 april 2012

Tjiingelling

Idag kommer det att vara full fart här hemma!

Vi ska strax baka kladdkaka, för vi får besök av några kära, Kladd kaka som doftar så underbart.
Sen blir det jobb och lillan till dagis.
Har så mycket jag vill ha hinna med i helgen, idag kom jag på att jag vill åka till orust blommór och köpa doft pelagonier till hemmet, & ikea.
Bör igentligen bara ta det lilla lungna någon gång, men så roligt att göra alla dessa små ting.

Den lilla i magen, Sparkar och rör sig mycket tänk att man kan känna den lilla så väl andra gången och så tidigt!
 Är i vecka 16 nu så  vecka 19 kommer stora ultraljudet. Som vi längtar..


Här kommer en bild på undervådningen

Sassa kom med på bilden. Men det är inte så konstigt för det är hennes bord att sova på : )

En av mina favorit platser bakom mig har jag en stor gammal rotting stol med en massa härliga kuddar. Mer  bilder kommer inom sin lilla tid...

Ha en goder dager LOVE C

3 kommentarer:

  1. Älskar den lilla hörnan i ditt rum. M.

    SvaraRadera
  2. WONDERFULL PICTURE.
    CONGRATULATIONS FOR YOUR BLOG

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hey what a wonderful blog you have! So beautiful furniture and color combinations.
      Like a dream. Sincerely Carolina

      Radera