fredag 10 augusti 2012

Sötas Kanin lampan..

Hallos där :)
Idag rengnar det på Orust och då passade jag på att beställa hem en liten kanin lampa till båda barnen:)
Evelin har en stor Kanin lampa men den var så Älskad så den slutade och fungera.
Fungerade mer som leksak en nattlampa :)
Så nu har jag klickat hem en billigare variant & den är riktigt söt tycker vi båda*
Kanske Evelin vågar sova i sitt rum igen och inte brevid mamma & pappa.
Kaninlampa batteridriven Butiken Mokkasin
Nu ska vi baka kaka för min mormor kommer på besök idag <3
Ha en underbar helg och en god fredag
Kramar till er 

4 kommentarer:

  1. haha, jag beställde en i dag me...finaste kaninlampa i budget alternativ:)<3

    SvaraRadera
  2. Dottern skulle bli överlycklig om hon fick en sådan nattlampa. Ska genast gå in på Mokkasin och kika. :)

    Kram, kram

    SvaraRadera
  3. Jag igen. Nu har jag köpt en kanin. :)
    Tack för tipset.

    Kram, kram

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att man kan tipsa och ge inspiration :) och barnen kommer att bli så lyckliga med dessa kanin lampa kramar

    SvaraRadera