fredag 3 augusti 2012

Torsdag Kväll



Igår så var vi på ikea och köpte bordet och åkte hem och monterade ihop den.
Lite ovant att ha ett runt bord men det blev bra :)
Sedan lagades god mat och sedan började jag och små plocka lite med alla detaljer.
OCH...
 Idag landade jag på jorden och inser att jag har tok för mycket att göra hemma och rörit är det...
Vilken ände är bäst att börja med?? Hur ska jag lägga upp detta?!
Papper & penna och sedan kladda och skriva..
Hoppas att jag kan få gjort en del ihelgen, Men nu börjar jag känna att man blir fortare trött och lättare med magen det blir det inte :)
Det  Närmar sig och jag inser att snart har man lilla prinsen i sin famn.
Har jag tagit på mig för mycket??! 


Underbar kväll med mina hjärtan
ljusen tänds och det doftar popcorn denna kväll

Hoppas att helgen ger energi för det behövs nog :)
Ha en underbar helg och en god fredag.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar