onsdag 29 augusti 2012

Hösten är på ingång!

Hejsan Höst välkommen till oss

Underbara kuddfodral Från H&M HOME

Linne kuddfodral med fransk text H&M HOME

Fint till badrummet med!

Köks linne duk Linne

Linne påslakan från H&M HOME
Ikea LUDDE fårskinn
Hösten är på ingång hemma hos oss med och jag kollar in vad H&M HOME har.
Så mycket fint och färgerna är underbara nu inför hösten.
Jag kommer att hålla mig till Ljust grått, mörkgrått, creme, blågrått
Många olika plädar & kuddfodral & fårskinn för att skapa till den mysigaste miljön höst väder!
Hur kommer ni inreda inför hösten?
Utomhus kommer det finnas ljung och prydnadskål & mossa i varm grön och ljust grått.
Underbart med luften som doftar löv och mycket lek och pyssel med Älsklingen Evelin så klart! 
Kram på er
 


2 kommentarer:

  1. Hallo,
    jag har ett paket från H&M HOME som jag ska hämta i morgon med bla kuddfodralen du visar:).
    Längtar till imorgon! Ska åka till IKEA & handla innerkuddar i dun oxå.
    Hoppas att du får en fin fredag & helg!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Hejsan :) Vad roligt att hämta H&m paketet idag. Jag får vänta till nästa vecka & det ska bli roligt att packa upp dessa ting!
    Hösten är mysig på sitt vis.
    Dun kuddar är gosiga och ikea har mycket att ge
    Ha én fin fredag och helg med!

    Kram C

    SvaraRadera