måndag 13 augusti 2012

LilleBrors kammare i planering

Hejsansvejs
Är på god väg att bli klar i lillebrors rum.
 Just nu så har jag fotat vissa detaljer som han kommer att ha i sin barnkammare <3
Vill att rummet ska vara istort sätt klar så man kan koppla av!
60 dagar kvar! MEN har en viss känsla att han kommer den 13 sep får se om jag har rätt denna gång med =) Med Evelin sa jag att hon kommer den 3 jan i november & flickebarnet kom den 3 januari!
Pirrit och förväntansfullt*

Gamla tåget som min mamma fyndat på Tradera
Reseväskan som förvaring
Det ser ganska tomt ut en, Inte så varmt och ompysslat..
Matta och hyllplan & rullgadiner och hissgadin skall in på plats och med mera.
Tror att det kommer bli fint i lilles rum
KRAMAR


1 kommentar:

  1. God morgon! Vad fint du har det med härliga bilder. Minna hälsar och säger ååå vilket fint tåg ni har fått och jag instämmer. Hoppas vi ses snart
    Många kramar från oss

    SvaraRadera