måndag 14 maj 2012

Vitt

Hej har helgen varit bra??
I helgen har det varit så himla lungt, Lilla Evelin & Jag åkte till våran närmsta secondhand Lions för att kolla lite. Har inte varit där på år. Jag kan inte sitta på en stol hela tiden och tänkte att en biltur kan inte skada! Lite små fynd hittade jag, lerkrukor, Grovtlinne duk med rött monogram, vanlig gammal linneduk, gammal sked som jag tänkte böja till en liten krok. & några fina gammla silverfat till både mig och lillans rum där hon förvarar fina tyg kakor på m,m En liten tripp & sen hem och fortsätta vila vila vila!
Evelin ligger i 40 graders feber idag och det blir mys & film, så vi kan bara vara hemma & ta hand om varandra <3 Helt okej för mig då jag kan slippa ha dårligt samvete att jag inte kan leka med henne. . . Vi får helt enkelt ta hand om varandra nu ;)



I veckan skall sys Linne dukar till vårat hem då vi nästan inte har några framme nu!
Så det kanske är på tiden att de får ta plats.
Sy kan inte jag, har inte ett finger för detta tro mig det blir Katastrof :)
så lite hjälp så kommer det att bli fina dukar, Jag bjuder på kaffe & fika och gott sällskap till B som kommer och håller oss sällskap nu när vi är hemma!
Ta vara på varandra Kram Carolina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar