måndag 8 oktober 2012

Didriksons Jackan

I helgen som var gick jag och min mamma och loppan På torp och kollade runt.
Mamma skulle kolla efter en jacka till sig själv, men vad hände jag som inte alls var ute efter något till mig själv råkade se denna jacka, så jag testa den menas mamma testade jacka efter jacka :)
Jag tyckte den var så fin, men höggravid och inte kunna knäppa den skulle kunna vara ett hinder men Nejsan jag köpte den.
Expediten frågade mig vid kassan - Hur går det med att kunna knäppa den?
Ja knäppa den det kan jag inte men det är bara en vecka kvar till Beräknad födsel så snart kan jag det!
Lite roligt var det.
Längtar till annvändningen 


DIDRIKSONS W LINDSEY PARKA WHITE
DIDRIKSONS W LINDSEY PARKA
Stadium
 
Finaste måndagen på länge
Kramar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar