tisdag 4 december 2012

Lite Jul

 Härliga December
Tiden går fort fram nu & tomten är snart här.
Julklapparna är inhandlade nu förutom hundra julklappen som vi vuxna i familjen tävlar/spelar om på julaftons kväll menas barnen leker med sina nya saker.
klapparna är nästan alla inslagna & några är på väg hem till mig på posten.
 Ett stort paket Finns i källaren som jag väntar och väntar på att sambo A sak montera upp. Men den är inte till mig dock men jag är lika förväntasfull en då :) Kan ni gissa var det är?
Har nämnt den innan på bloggen. *
Våran lilla Julgran
Mini med vakkre krukan

Evelins Rum lite Jul stjärna
Tomtebarnens rit bok Elsa B



Adventsstaken Hyacinterna Tyghjärta Kottar som dekoration
 
Första snön har kommit till Orust och pulkan har kommit fram
Härliga December HÄRLIGA JULETIDER
Nu ska jag försöka få min julklapp som strular hela tiden Hoppas att det funkar idag.
Kram till er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar