måndag 15 februari 2016

V 39 Gravid 38+0

13 Dagar kvar till Bf 
Helt otroligt att varje graviditet är så olika. 
Här har mamman förhoppningar att mini ska komma på lördag som alla de andra tre. Ja alla tre barnen är födda på en lördag lite häftigt.. Så jag hoppas hoppas..

I fredags fick jag åka in med starka värkar och täta sammandragningar. Det gjorde så ont så fort, & allt hände så fort, så jag kräktes hemma av smärtan. Har jag aldrig gjort med dom andra tre så vad hände haha..
Jag hade tårar i ögonen och var förtvivlad. Jag ville inte gå igenom en förlossning igen. Jag ville skippa det där när man suger in allt vad man kan med lustgasen och det ljudet när man andas i masken. När man inte kan vara stilla och man bara tänker snart snart snart är han här! Förlossning är fantastisk men åh jag kommer för väl ihåg hahaha pina. Nu är jag öppen 4cm och bara väntar på att det ska vända igen från vilan och sätta igång igen..

Men snart så ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar