söndag 17 januari 2016

Söndag 17 Januari

Denna söndag blev en sån där röja dag i min höggravida takt! MEN jag fick gjort det jag ville och lite till så himla skönt. 

~ Alla garderober är undan röjda och skurade både på övervåningen & undervåningen. Kan ju till lägga att ett antal påsar har gått åt! Ikeas plastlådor där batteri och lampor och verktyg som jag andvänder. I den garderoben var det heeeeelt kaos nu är den i fin ordning o skulle gärna visa den för nära o kära  haha.. 

Röjar tagen och sovrummet är stor städat inga " där kan det ligga tills" allt borta och det är fint inte rörligt helt underbart.
 • Snacka om att boa inför liten • 

Så nu är det VÄRSTA KVAR Föråddet som ska bli klädkammare skall tömmas !! 

Så nu börjar jag sälja slänga skänka i mängder wooho. 

Fönster shoppade i dag på H'm Home detta skulle jag vilja införskaffa Linne sängkläder och gos pläd och en rund spegel. 
Ha en fin kväll 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar