torsdag 14 januari 2016

Sovrummet / babyvrå

Så nu grejas i sovrummet.. 
Innan så hade vi färgen ' vanlij ' men jag föredrar vitt över allt på väggarna och sedan kunna bryta av med inredning textil mm 

Var inne på Att måla med kalk färg och fånga den betong murade känslan men min kära vän känner mig och vet att jag skulle trötta fort så jag lyssnade på henne och nu blir det finaste äggvit på väggen. ~ Ler ~ 
Så överkastet tänker jag mig i linne grått eller så kör vi på naturlinne. Gardiner kommer att vara i vitt linne. Tavlor är jag på jakt efter.. Kommer att köra på 50*70 eller så blir det en Tavelvägg. Får testa mig fram. Några från Tove o Frank och loveworriers är på gång hem så får vi se om det blir som jag tänkt mig. Vill inte ha för mycket runt mig då upplever jag det som rörigt och då trivs jag inte. Ljust och fint Love Love 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar