söndag 17 juni 2012

Franska Docka


Hej kära ni jag hoppas att allt är väl med er.
Här är det okej mage som växer och bebis som blir starkare för varige dag.
Vill att veckorna ska gå lite fortare det finns lite komplikationer för oss men njuter för att vara gravid, finns det något så fantastiskt att det växer en liten människa i magen med alla tår och fingrar.
Lovly times


Här hemma rengnar det och det sägs att det ska komma åska, så här sitter jag och tar mig en kopp kaffe och bara njuter och läser en massa underbara bloggar. Helt Underbart..
En söt docka har jag funnit som är bara helt wow väldigt jag, men den är inte till mig :) då ja har blivit för stor för att leka med dockor *fniss
Evelin är så lycklig för denna <3
Française mignonne petite poupée

Visst har hon söta kläder
Nu ska jag läsa vidare och bara vara i detta rengniga väder, hoppas att ni har det gott hos er.
Kramar Carolina

1 kommentar: