måndag 4 juni 2012

Plåt burkar

Ett av mina små fynd!
Dessa hittade jag i ett gammalt övregivet hus för många års sedan, och nu har de fått plats vid min tidnings låda, tycker de är lovly!

Rosa & vitt & rostigt


 
En porslinsblomma har fått kommit till ett nytt hem, underbara B gav mig denna. Jag har inte funnit en plats till den. Just nu står den i köket men gör sig inte alls där!
Jag får flytta runt den ett tag tills jag hittar den rätta plats.

Tänk när den blommar
Det som luktar så gott.

 
Hej hoppas att eran helg har varit bra? Vi har bara tagit det lilla lungna & inte gjort en sak!
 (Inte likt sig här hemma )
Här hemma åskar det för första gången i år inte álls trevligt men så länge den inte är över en så kan den dundra lite..
Nu är det kaffe time Ha det bra Kram Carolina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar