tisdag 19 juni 2012

Virkat

Underbara virkade till bebis fossingarna som blir kalla.
Så mycket man kan hitta och vill ha och kommer att beställa hem.
Kan internet vara lite farligt hemma hos oss?? Ja jag tror detta :)
Just nu kollar jag inredning till lilla prinsens rum och jag kan snart inte hålla mig för att köpa hem lite saker snart!
Barnvagnen är nästan betsämt för vilken modell som kommer att köpas hem. Färgvalet är dock inte bestämt ännu. Sängen är inte helt bersämt men tror vad som kommer att finnas i prins E rum.
Färgen i rummet kommer att vara i ljustblå och ljus grå i detaljer men vita väggar det ser neutralt ut tycker jag personligen.
Det mesta har jag sedan innan så det underlättar, bort med det som är pluttinutty och in med kille ting. En kille kan inte ha för sött eller hur :) 

Kolla in hur duktiga virkade ting det finns!

Virkadochvickad.blogsop.se finns att Beställa hos här på orust så mycket fint!

Virkadochvickad.blogsop.se


Kramar Carolina


Virkade Converse
mestvirkat.blogspot.se

mestvirkat.blogspot.se





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar