lördag 17 november 2012

Julen smyger sig sakta fram i huset

Advent & Jul tider är snart här
Vi har tjuvstartat i vårat hem men inte för mycket.
Hyacinter i glas som står vackert på bordet, Julstjärna i trä som jag själv pysslat ihop.
& en Stor pappstjärna som hänger in till väggen och den är så vacker.
I helgen tänkte jag försöka få tid att ta mig ut i skogen och plocka ris av olika slag och göra kransar till ytterdörrarna.
Upp till vinden och ta fram lite mera jul ting som gamla skriskor & mer av det goda.
Julklappar är några av dem inköpta och inslagna. Nu väntar vi på snö och frostiga träd och att 1 Advent skall komma.
 
Det blir så glesiga inlägg men jag prioterar inte bloggen just nu.
Följ mig på instagram Carolinasvita där är jag uppdaterad hela tiden för det går lite snabbare :) 
 
Tända ljus & min lilla Charmiga julstjärna i björk
Några gamla kakformar som dekoration

TräHjärta med Gamla bibeltext & Ängel
Änglar är ett måste hos oss på juletiden

Hand gjort papper med underbar text
Bara älskar denna lilla pappersbiten* 
 
Hur går det för er pysslar ni med jultingen i smyg ni med?
KRAMAR CAROLINA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar