onsdag 7 november 2012

Snart...Tipptapp.. Pyssel

Hej
Nu börjar pysslet in för Advent. Tänk jag har då aldrig tyckt att det ska bli roligt att inreda och pyssla som jag gör i år. Har en massa planer om tiden vill, Har man en liten på en månad så finns det inte alla dagar tid som räcker till :)
Men som sakt i år blir det en enkel jul mycket natur och ljus blommor & kransar i olika varianter.
Doft ljus & torkade äpplen och kryddor utspridda i huset.
Vissa tycker att det är tidigt och jag skulle hålla med om det var 2011 men i år så är jag otroligt tidig.
Hoppas att det får vara jul fram till jul bara.
Nu ska jag fortsätta och kolla efter julklappar till alla små Barn i familjerna.
Kram
 
 

 
 
 
 
 


1 kommentar:

  1. Hej!!

    Vilken mysig blogg!!

    Er lilla kille ser ut att ha ett väldigt fint rum.

    Hoppas ni haft en bra lördag. Kram Maria

    SvaraRadera