torsdag 1 november 2012

Köks-Tankar

Hej
Idag har jag köks tankar som surrar i mina tankar.
Jag vill nämligen piffa till köket. Vi har ett litet kök med ek inredning & mörka hemska bänkskivor som är så dåligt skick, och kaklet ska vi inte ens nämna!
Men jag kan se att man kanske inte behöver göra om det helt, men piffa upp det med enkla vita bänk skivor vitt kakel & nya handtag så skulle jag kunna känna att det ett enkelt kök.
Sen har jag haft en tanke på tallrikshylla en stor men simpel eller om jag ska satsa på ett vitrinskåp som jag har spanat in länge.
 
Vitrinskåp, Byrå, Skänk
Vitrinskåpet från mobelgrossen
 
Det finns så mycket man vill ha & önskar att man kunde inhandla.
En ´sak i taget så uppnår man till slut det man vill ha & sina drömmar.
Eller hur?
Kramar C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar