måndag 2 juli 2012

Leander Vaggan

Hejsan!
 Jag blir tokig på mig själv!!
Efter många tankar och funderingar så självklart bestämde jag mig för en Leandervagga. Den är simpel och liten och nätt att ha, med tanke på vårat sovrum. Istället för att flytta våran säng så det ser lustigt ut så varför inte hänga en vagga :) Jag blev kär i den när jag kollade på en av mina favorit bloggar som snart ska ha barn, då hon visade Leandervaggan för oss!
Så ja jag har bestämt mig det blir en
 L vagga!
Carolina Carolina små fniss - så här var jag inte när jag väntade Evelin då allt var så lätt. Men nu tycker jag att det är så roligt så det är nästan farligt =)

Juliasvitadommar.blogsopt.se
Sängen är på plats i barnkammaren
små ting som börjar ta sin plats
Vi får snuffsa på detta ett tag tills Lillebror kommer <3


Järnspjälsängen
Överkasst Gripsholm
Virkade skor
& skylt Här bor en prins
Farfarnalle
Ja här regnar det och det blir mys hela dagen för oss
Ta hand om er Kramar Carolina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar