fredag 27 juli 2012

TORSÖ

Torsö Mattan
Som är så himla uppskattad här hemma har fått sin plats i nya vardagsrummet på övervårningen.
Vacker är den och doftar nytt.

Tackar min älskade mamma och mickael för den fina överasskningen <3
Ni är underbara vet ni det!Poss

Men för tillfälligt är inredningen stillastånde då jag inte vill hamna till det vanliga inredning som varit desamma i nästan 4 år :)
Så Jag vill ha hjälp av min mammi som är så duktig och ser nya dörrar öppnas!
 Och att jag själv får tagit kort på matsalsmöblerna och får lite mera utrymme så vi kan få det som vi vill :) För bord det har jag gått om..Ska bli så skönt och roligt att lite ändring ger mer ro och lycka.
Så idag så lägger jag små ting i lådor och påsar som skall köras till Seckond hand på orust.
Någon loppis orkar jag inte med förtillfälligt och sakerna tar Plats och energi så valet blev att ge bort små plocket som man samlar på sig inom åren och sedan ligger i gömmor och då aldrig få en plats för de gör sig inte.. men kanske en dag... nej inte så längere tack bort bort bort!!


Underbara matta

Vackert arbetad
80% Ren ny ull 20 bomull
Då vet ni vad jag pysslar med i helgen
Huset så klart.. Kramar från mi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar