måndag 30 juli 2012

Måndag..


Hallo hallo..
Har varit hos mamma i helgen mennas Sambo A målat hemma. Alla dörrkarmar några fönster har fått vit färg i stället för mörk bruna 70 tals lister... för det är inget vackert!
Det doftar gott och nytt i huset idag.
Så inte mycket gjort bara hemma hos mamma och vilat och myst med lilla Evelin.
Alla vrår händer något & det är rörigt och man vill bara göra klart på alla ställen på en gång. Just nu känner jag då allt sker på en gång vilket är underbart men samtidigt lite för mycket :)
Inte klagar jag för jag är så himla glad att det händer mycket roligt hemma!
Klädhängaren har fått sin plast inne i sovrummet här kommer en bild..

<3 
Nu ska vi pyssla innan middagen för vädret är inte det roligaste på orust!
& inget planerat idag, inget gjort idag,  en vilo dag och det är underbart.
Ta hand om er
Kramar

1 kommentar:

  1. Det är ju så härligt att du hittat din stil. Själv kan jag aldrig bestämma mig :) Fint i allafall!

    Hälsningar Ina

    SvaraRadera