måndag 9 juli 2012

Möblering Pågår!

Hej & Hopp

Underbara vädret kom till slut till oss i söndags, vilken energi vi fick!
Så i helgen har sambo A varit så söt och målat för mig massor och OJ vad det blev bra!
Ute fick vi gjort trädgårdsarbete, jag tog bort ogräs och A klippte och röjde och strand besök hann vi med..
Kontoret fick flyttas ner till undervårningen i helgen, och då fick jag planera om hur man kan ha möblerna så det inte blir fel.
Så min Söta Sambo har fått göra mycket då jag inte kan hjälpa till så som jag hade velat!
Han gjorde mig så glad så!
Det är rörit just nu nere på undervårningen men snart hoppas jag att det kan se mer välkommande ut!
Slagbordet får sig ett lyft och jag tycker att det blir så bra...
Ni får se en annan dag :)



Artefina från
Denmark

Idag har vi njutit av solen, kan det bli bättere dag :)
Kramar från mig! 

1 kommentar: